Studia na Wydziale Grafiki ASP w Warszawie (2010–2015). Zajmuje się grafiką artystyczną, tworzeniem przestrzeni wystawowych i instalacji. Współzałożycielka Stowarzyszenia KISSPRINT (2012). Założycielka wydawnictwa Dziennik Nowego (2016). W 2014 roku otrzymała stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Aranżerka (Galeria Foksal, Warszawa, 2015) i kuratorka (Galeria 12, Cieszyn, 2017) wystawy Tadeusz Kantor, Brudnopisy. Aktualnie studentka Środowiskowych Studiów Doktoranckich na Krakowskiej ASP (2016).
Uczestniczka wielu wystaw m.in. w Muzeum Narodowym w Szczecinie, Muzeum Okręgowym im. L. Wyczółkowskiego w Bydgoszczy, Miejskiej Galerii Sztuki im. Wł. hr. Zamoyskiego w Zakopanem, Muzeum Okręgowym Ziemi Kaliskiej, CRP w Orońsku, Instytucie Polskim w Budapeszcie, galerii Test w Warszawie.
Wywodzi się ze środowiska LGBTQ (była menadżerką klubu gejowskiego, organizatorką festiwali trans, uczestniczką queerowego życia stolicy). Po nawróceniu w 2012 roku zaangażowała się w działalność jednego z kościołów ewangelickich, a pracę artystyczną poświęciła poszukiwaniu „żywej wiary”.
Stdies at the Faculty of Graphic Arts of the Academy of Fine Arts in Warsaw (2010-2015). Works in printmaking, installation and development of exhibition spaces. Gallery in Warsaw. Co-founder of the KISSPRINT Association (2012). Member of the Organising Committee of the IMPRINT Triennial (since 2013). Collaborated on development of the exhibition Tadeusz Kantor, Rough Drafts, Foksal Gallery, Warsaw (2015).
Participant of many group exhibitions, including National Museum in Szczecin, L. Wyczółkowski District Museum in Bydgoszcz, Kalisz Land District Museum, CRP in Orońsko, Polish Institute in Budapest,, Test Gallery in Warsaw.
It comes from the LGBTQ community (she was a manager of a gay club, an organizer of trans festivals, a participant in the queer life of the capital). After conversion in 2012, she became involved in the activities of one of the evangelical churches, and dedicated her artistic work to the search for "living faith". Creates spaces of experience, thanks to which the participant-participant can not only commune with the work, but also take part in the interactive game in it.